En magnetisk messestand

En messestand har mange lighedstegn med din Paid ad.

1. Du skal have “forbipasserendes” opmærksom på få sekunder.

2. Du skal være i stand til at skabe engagement.

3. Du skal give en megagod oplevelse (og det gælder særligt gennem mennesker og den personlige dialog på en stand).

Rejsemesse i Herning er veloverstået – og vi er stolte af at have bidraget til en bragende succes for ekstremt få penge.

I samarbejde med rejsebureauet Viktors Farmor har vi flere gange bidraget med gamification i den fysiske verden.
Både vores Leadspinner (lykkehjulet) og vores LeadScratch (skrabelod) har været en aktiv spiller ift. at bryde isen, tiltrække gæster positivt, give et smil på læben – og en god oplevelse.

At marketingafdelingen så også efterfølgende har elsket resultaterne og mulighederne der opstår, når man får en digital krog i fysiske besøgende (det gælder jo også butikker), er bare en ekstra kæmpebonus.

Vi mener, at alt for få butikker gør et nummer ud af at få en krog i deres besøgende.
Det kan ikke blive mere i målgruppen, når et menneske først har sat sine ben i din fysiske butik.

Du SKAL (læs; bør 🙂 ) gøre et nummer ud af at få lov til at kommunikere til dem efterfølgende.

Gamification er et af de allermest effektive greb til præcis den disciplin.

Men kan det både være effektivt OG billigt, tænker du?

Jeps, det er jo netop det vi gør en dyd ud af.

0 Comments

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *